.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعريف چهار محور توسعه در گلستان

معاون برنامه ریزی استاندار گلستان گفت: چهار محور جدید برای توسعه استان تعریف و شناسایی شده است که از این پس طبق این محورها برنامه ریزی های کلان و خرد انجام خواهد شد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر  ، عباس نیاوند در جمع دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد استان افزود: توسعه منابع انسانی مهمترین اصل بوده و اگر خواهان استان توسعه یافته هستیم باید به این بخش توجه اساسی شود.

وی اظهار داشت: در کشور ایران 43 درصد توسعه یافتگی، انسانی است و در این راستا 34 مرکز آموزش عالی با 51 هزار دانشجو در استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: هدفهای فردی و سازمانی باید همسو و هم جهت باشد و برای اینکه به توسعه برسیم به آدمهای توسعه یافته نیاز داریم.

به گفته نیاوند، توسعه منابع طبیعی از دیگر محورهای توسعه بوده و گلستان با داشتن جاذبه های طبیعی متنوع، ایرانی کوچک است که بسیاری از منابع معدنی غنی آن کشف نشده است.

معاون برنامه ریزی استاندار گلستان یادآور شد: توسعه منابع فرهنگی و اجتماعی از دیگر مولفه ها است و باید شرایطی فراهم شود تا مردم استان از زندگی اجتماعی و فردی خود نهایت بهره را برند.

وی تاکید کرد: برای اینکه انگیزه و توانمندی های مدیریت را توانمندسازی و تقویت کنیم به چهار مولفه یادگیری مستمر و مداوم، آرمان مشترک، فکر و اندیشه بکر و تسلط و قابلیتهای فردی باید توجه شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.675 seconds.